Hagyományok Háza
pályázatot hirdet
személyi asszisztens
munkakör betöltésére.
A jogviszony időtartama:
határozott idejű jogviszony előreláthatólag 2022. február 14-ig
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
A munkavégzés helye:
Budapest, 1011 Budapest, Corvin tér 8.
A munkakörbe tartozó lényeges feladatok:
A főigazgatói titkárság mindennapi munkájának támogatása, általános adminisztrációs és szervezési feladatok ellátása. Személyi asszisztensi feladatok: vendégek fogadása, megbeszélések egyeztetése, tárgyalások megszervezése, szükség esetén emlékeztetők készítése, közös naptár vezetése, postázás, iratok kezelése, kiküldetések adminisztrációja, beszerzések ügyvitele, valamint szerződések és megrendelések készítése. Részvétel egyéb, a titkárság működését segítő feladatokban.
Illetmény és juttatások:
Megegyezés szerint.
Pályázati feltételek:
• középfokú képesítés,
• felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások).
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
• irodai asszisztensi vagy hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
• közigazgatásban szerzett tapasztalat,
• néprajzi tájékozottság, a táncházmozgalom intézményeinek, szereplőinek ismerete,
• angol nyelv ismerete.
Elvárt kompetenciák:
• önálló, felelősségteljes munkavégzés,
• jó szervezési és kommunikációs készség,
• rugalmasság, kreativitás, problémamegoldó képesség,
• határozottság, precizitás, megbízhatóság.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
• fényképpel ellátott szakmai önéletrajz,
• motivációs levél.
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.
A pályázat benyújtásának határideje: 2021. május 18.
A pályázatok benyújtásának módja:
Elektronikus úton a bérigény megjelölésével Havasrétiné Oláh Júlia részére a human@hagyomanyokhaza.hu E-mail címen keresztül
A pályázat elbírálásának határideje: 2021. május 25.
A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:
KÖZIGÁLLÁS honlapja – 2021. május 3.
A munkáltatóval kapcsolatban további információt a hagyomanyokhaza.hu honlapon szerezhet.